دور بری در فتوشاپ

دور بری در فتوشاپ

دور بری در فتوشاپ یا همان Select موضوع آموزش امروز وب سایت پیکوماد می باشد.

کد این مطلب: 0031

دور بری در فتوشاپ
دور بری در فتوشاپ

مراحل دور بری در فتوشاپ

دور بری (یا Selection) یکی از اصلی‌ترین وظایف در فتوشاپ است که بسیاری از کاربران برای انتخاب و ویرایش بخش‌های مختلف عکس‌هایشان به آن نیاز دارند. در ادامه، مراحل بریدن در فتوشاپ را برای شما توضیح می‌دهم:

این روش برای انتخاب بخش‌های ساده و با شکل‌های منظم به‌کار گرفته می‌شود. برای انتخاب بخش‌های پیچیده‌تر، می‌توانید از ابزارهای دیگری مانند Magnetic Lasso Tool، Quick

دور بری (یا Selection) یکی از اصلی‌ترین وظایف در فضای نرم افزار photoshop است که بسیاری از کاربران برای انتخاب و ویرایش بخش‌های مختلف عکس‌هایشان به آن نیاز دارند. در ادامه، مراحل بریدن در فتوشاپ را برای شما توضیح می‌دهم:

باز کردن عکس در فتوشاپ: ابتدا باید عکسی که می‌خواهید بریدن کنید را در فتوشاپ باز کنید.

انتخاب ابزار دور بری: در نوار ابزار (Toolbar)، بر روی آیکون Lasso Tool کلیک کنید و گزینه Magnetic Lasso Tool را انتخاب کنید.

شروع دور بری: با استفاده از این ابزار، با دنبال کردن خط لبه‌ی شیء، حرکت کنید تا بخشی که می‌خواهید دور بری شود را انتخاب کنید. برای شروع دور بری، می‌توانید از هر نقطه‌ای که می‌خواهید، شروع کنید و در ادامه با حرکت ابزار، خط لبه‌ی شیء را دنبال کنید.

مرحله ذخیره سازی تصویر نهایی

اتمام دور بری: برای اتمام دور بری، به نقطه‌ای که شروع کرده‌اید برگردید و آیکون دور بری را ببندید. در این مرحله، خط دور بری بسته خواهد شد و بخش انتخاب شده توسط شما به صورت انتخاب شده قرار خواهد گرفت.

ذخیره انتخاب: در نهایت، با کلیک بر روی گزینه Select در منوی بالایی صفحه، بر روی گزینه Save Selection کلیک کنید تا انتخاب شما ذخیره شود.

این روش برای انتخاب بخش‌های ساده و با شکل‌های منظم به‌کار گرفته می‌شود. برای انتخاب بخش‌های پیچیده‌تر، می‌توانید از ابزارهای دیگری مانند Magnetic Lasso Tool، Quick استفاده کنید.

با تشکر حسن بیدی ♥


صفحه حسن بیدی در سایت ای فروش

برای مشاهده صفحه بنده در سایت ای فروش روی دکمه زیر کلیک کنید:

حسن بیدی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *