قالب فروش در فتوشاپ

کد مطلب : 0055

طراحی قالب فروش در فتوشاپ می‌تواند به عنوان یکی از پروژه‌های مهم در زمینه طراحی گرافیکی مورد استفاده قرار بگیرد. در ادامه به شما چند مرحله را برای طراحی قالب فروش در فتوشاپ توضیح می‌دهم:
ایجاد فایل جدید: ابتدا با انتخاب گزینه File > New یک فایل جدید ایجاد کنید. در این مرحله، می‌توانید ابعاد، رنگ پس‌زمینه و دیگر تنظیمات مربوط به فایل را تعیین کنید.
طراحی سربرگ: سربرگ در قالب فروش، باید شامل عنوان فروش، تخفیف و شعار باشد. در این مرحله، با استفاده از ابزار Text، متن خود را در سربرگ قرار دهید و با استفاده از ابزارهای مختلف از جمله Gradient Tool، می‌توانید طرح سربرگ را زیباتر کنید.
اضافه کردن تصویر: برای جذابیت بیشتر قالب فروش، می‌توانید تصویر مرتبط با کالا یا خدمات خود را در قالب قرار دهید. در این مرحله، تصویر مورد نظر خود را از پوشه‌ای که در آن قرار دارد، بارگیری کنید و در قالب قرار دهید.

طراحی جدول: جدول در قالب فروش، باید شامل اطلاعات مربوط به کالا یا خدمات باشد. در این مرحله، با استفاده از ابزارهای مختلف در فتوشاپ، جدولی با ستون‌های مختلف طراحی کنید و اطلاعات مربوط به کالا یا خدمات خود را در آن قرار دهید.
تنظیمات نهایی: در این مرحله، می‌توانید تنظیمات نهایی قالب فروش خود را تعیین کنید. به عنوان مثال، می‌توانید رنگ پس‌زمینه، شفافیت، اندازه و … را تغییر دهید.
ذخیره فایل: در نهایت، با انتخاب گزینه File > Save As، فایل قالب فروش خود را در فرمت دلخواه خود ذخیره کنید.
با انجام این مراحل، می‌توانید یک قالب فروش جذاب و حرفه‌ای در فتوشاپ طراحی کنید. برای بهبود طرح خود، می‌توانید از نمونه‌های موجود استفاده کنید و ایده‌های خود را با آن‌ها مقایسه کنید.

آشنایی با تاریخچه لوگو پیکوماد

برای آشنایی با تاریخچه لوگو های وب سایت پیکوماد کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید

پاسخ به سوالات فتوشاپی

شما کاربران عزیز وب سایت پیکوماد هرگونه سوال تخصصی در مورد نرم افزار فتوشاپ و نحوه کار با آن داشتید رو می توانید با بنده مطرح بفرمایید.

در کمترین زمان به سوالات تخصصی شما پاسخ خواهم داد.

برای این منظور یا کلیک بر روی دکمه زیر با بنده در تماس باشید.

و یا از طریق وبلاگ بنده سوال خود را در بخش دیدگاه ها مطرح کنید.

حسن بیدی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *