ایجاد نویز در فتوشاپ

کد مطلب:0051

ایجاد نویز در فتوشاپ یکی از مهم ترین کاربرد ها درفتوشاپ است

برای ایجاد نویز در فتوشاپ، می توانید از فیلتر Noise استفاده کنید. در اینجا مراحل کلی برای افزودن نویز در فتوشاپ توضیح داده شده است: بریم برای ایجاد نویز در فتوشاپ

  1. باز کردن تصویر مورد نظر در فتوشاپ.
  2. از منوی Filter، Noise و سپس Add Noise را انتخاب کنید.
  3. با استفاده از پنجره Add Noise، می توانید میزان نویز و نوع آن را تنظیم کنید. شما می توانید میزان نویز با شیب در قسمت Amount تعیین کنید، و در قسمت Distribution، می توانید نوع نویز را تغییر دهید.
  4. اگر نویز بدون فریم های نامطلوب برای شما است، می توانید با فعال کردن گزینه Monochromatic فقط نویز مشکی و سفید را ایجاد کنید.
  5. با کلیک بر روی OK، تاثیرات نویز را در تصویر مشاهده می کنید. اگر می خواهید نویز را واقعی تر کنید، می توانید با ترکیب فیلتر Noise با Blur تصویر را کمی پرکنید تا طبیعتی تر به نظر بیاید.
  6. تغییر پارامترهای نرم افزاری مثل Opacity لایه Noise ، به شما این امکان را می‌دهد تا استفاده خود را پس از ایجاد نویز، پایدارن کنید.
  7. ذخیره تصویر اصلی و نمایش آن به عنوان یک تصویر با نویز، کاربرد آن را به کار می گیرد مانند ایجاد احساس عمدتا برای تصاویر قدیمی، بافت دادن به تصاویر و صحنه های دیجیتال نمایش شده در فیلم و انیمیشن و غیره.
    استفاده از نویز، یکی از روش‌هایی بسیار ایده آل برای ایجاد یا افزایش رفتاری طبیعی تر و جذاب برای تصاویر است.

اینم از آموزش نویز در فتوشاپ

سایر آموزش ها پیکوماد

برای دسترسی به سایر آموزش های وب سایت پیکوماد روی دکمه زیر کلیک کنید:

وبلاگ حسن بیدی

همچنین برای مشاهده وبلاگ بنده که از سال 1384 ایجاد شده است. روی دکمه زیر کلیک نمایید:

حسن بیدی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *