نمونه کار طراحی آلبوم دیجیتال با فتوشاپ

آلبوم دیجیتال با فتوشاپ

طراحی آلبوم دیجیتال با فتوشاپ یکی از مهم ترین کاربرد های طراحی با این نرم افزار می باشد. تقریبا هر فتوشاپ کاری که در زمینه ادیت و زیباسازی تصاویر فعالیت می کند بایستی توانایی طراحی آلبوم دیجیتال را داشته باشد. چرا که سفارش های بسیار زیادی در این زمینه از سوی مشتریان وجود دارد.

نمونه کار

آلبوم دیجیتال با فتوشاپ
فتوشاپ کار حسن بیدی

نمونه کار طراحی شده توسط بنده را مشاهده می کنید که به جهت ارزیابی بهتر مشتریان عزیز، قرار گرفته است.در طراحی این آلبوم از المان ها، تصاویر و پترن هایی استفاده شده است که در بخش بعدی هب توضیح آن می پردازم.

اِلمان های فتوشاپی

در طراحی این آلبوم از اِلمان های زیبا و مرتبط با موضوع آلبوم استفاده شده است، که این موارد با رزولوشن بالا در طراحی آلبوم استفاده می شود و باعث زیبایی هر چه بیشتر آلبوم می شود.

آلبوم دیجیتال با فتوشاپ
فتوشاپ کار حسن بیدی

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید دو اِلمان تاج با کیفیت و رزولوشن مناسب جهت زیباسازی آلبوم استفاده شده است.

آلبوم دیجیتال با فتوشاپ
فتوشاپ کار حسن بیدی

در تصویر فوق تعدادی دیگر از اِلمان های استفاده شده در این آلبوم را مشاهده می کنید که به زیبایی بیشتر طراحی کمک می کنند، طبیعتا کار طراحی بایستی با ذوق سلیقه کافی انجام شود چرا که اولین مشخصه یه طرح گرافیکی زیبایی و جزئیات آن می باشد و اگر طراح تنها به موارد ساده اکتفا کند و وقت کمی را برای هر طرح در نظر بگیرد مسلما طرح نهایی از کیفیت پایینی برخوردا است.

سخن پایانی در مورد آلبوم دیجیتال با فتوشاپ

قابل ذکر است که آلبوم دیجیتال علاوه بر استفاده در سفارش های مشتریان در پروژه های دانشجویی مربوط به نرم افزار فتوشاپ و رشته گرافیک هم بسیار کاربرد دارد، لذا یادگیری آن می تواند کمک شایانی به دانشجویان این رشته نماید.

با سپاس حسن بیدی♡ – فتوشاپ آنلاین پیکوماد

www.picomad.com

جهت سفارش کار روی دکمه زیر کلیک نمایید


مطالب مرتبط با فتوشاپ کار

همچنین در بخش زیر مطلب مرتبط با این مطلب منتشر کرده ام که با کلیک روی آن می توانید آن را هم مشاهد بفرمایید

حسن بیدی وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *